perjantai 20. marraskuuta 2015

Introducing... Lara

Moi, mä oon Lara.
Henkilökunta kävi noutamassa mut viikko sitten Hartolan seudun eläinsuojeluyhdistyksen eläintalolta, missä meitä uutta kotia odottavia kissoja on ihan pilvin pimein. Jostain syystä onnistuin hurmaamaan henkilökunnan ihan totaalisesti, vaikka monet muut kilpailivat uudesta kodista kanssani.

Mut on arvioitu noin parivuotiaaksi ja olen tällainen siro pikkuneiti. Mamma sanoo et mun toinen nimi on Ujo Piimä. Pari ekaa päivää piileskelin saunassa, mutta sen jälkeen en siellä enää suostunut öitäni viettämään. Rapsutuksia saa näköjään paljon enemmän kun oleilee henkilökunnan lähettyvillä. Varsinkin maharapsuja, niistä mä tykkään! Ja saunassa on aika heikko tarjonta lelujen suhteen. Höyhenlelut varsinkin on ihan parhaita.
Vähän mä vielä arastelen tota mun isosiskoa Solaa, vaikka se kovasti koittaa vakuuttaa olevansa kiltti. Oon mä sitä jo muutaman kerran nuuskutellut ilman murinoita, mutta katsotaan nyt. Ehkä mä sille lämpenen tässä pikkuhiljaa. Lakkais nyt mokoma ensin mussuttamasta mun raksuja. Meinaa, että ne on muka parempia kun noi sen senioriraksut. En oo kokeillut. Henkilökunta puhuu jotain vapaasta tarjoilusta tiettyihin ruoka-aikoihin siirtymisestä. Johtuukohan se tosta?
Ei mulla muuta, tulin vaan sanomaan moikka. Nyt meen ihmettelemään mitä toi mamma oikein tekee noilla lankakerillä. Jostain neulomisesta se puhuu, onkohan se joku uusi leikki??

1 kommentti:

MiunMaun kirjoitti...

Valtavan kaunis uusi perheenjäsen <3